A realiza un site pe Internet nu este similar cu a fi vizitat de clienţii/utilizatorii potenţiali, la fel cum în economia reală a deschide un magazin nu este similar cu a conduce o afacere profitabilă. Deşi imposibil de ţinut o evidenţă, se estimează că la nivel mondial există peste 4 miliarde de site-uri independente, pentru Europa anul 2004 însemnând depăşirea pragului de 1 miliar de site-uri. Aşadar, deşi potenţialii vizitatori sunt în număr extrem de ridicat, acelaşi lucru se poate spune şi despre nivelul concurenţei. Probabilitatea ca cineva să ajungă pe un site, în condiţiile în care prezenţa acestuia nu este promovată prin mijloacele specifice Internet-ului este mai mică decât proverbiala identificare a acului din carul cu fân.
Astfel, pentru ca un site Web să fie vizitat şi să-şi atingă obiectivele de marketing, este nevoie ca acesta să fie promovat, la fel ca oricare alt produs al companiei. Acest lucru poate fi realizat prin mijloacele clasice, realizând bannere şi panouri publicitare aşezate în locuri publice, cumpărând spaţiu publicitar în periodice de profil sau prin adăugarea informaţiilor despre website în cataloagele companiei. Dar cea mai efectivă reclamă pentru un website, aspect de care ne vom ocupa în continuare, este utilizarea vectorilor specifici Internetului, pentru a ajunge direct la utilizatorii care se folosesc de acest mediu virtual de comunicare.
Prima dintre cerinţele realizării unui site de succes este ca acesta să fie funcţional. Paginile, hiperlegăturile sau pozele care nu se încarcă generează un nivel incredibil de frustrare printre vizitatorii dumneavoastră, iar acesta este un sentiment care în general nu este asociat cu potenţialii cumpărători ai produselor promovate.
-
▼
2009
(51)
-
▼
August
(30)
- Principii de evaluare a unui website - Introducere
- Măsurarea succesului unui website
- Alte metode de promovare
- Promovarea prin portaluri
- Promovarea prin motoare de cautare
- Promovarea unui website
- Principalele surse de insatisfacţie în rândul vizi...
- Frame-uri (ferestre) pe website
- Imagini pe website
- Articole, texte si informatii pe website
- Navigarea pe website
- Realizarea meniurilor pe website
- Hiperlegaturi (Hyperlinks)
- Prezentarea informatiilor pe website
- Principii de realizare a unui website
- Etape ale realizării unui site
- Marketing pe Internet – reguli de eficienţă - Secu...
- Marketing pe Internet – reguli de eficienţă
- Planul de marketing pe Internet
- Paşii necesari pentru dezvoltarea strategiei de ma...
- Identificarea oportunităţii marketingului pe Internet
- Politica de promovare VIII
- Politica de promovare VII
- Politica de promovare VI
- Politica de promovare V
- Politica de promovare IV
- Politica de promovare III
- Politica de promovare II
- Politica de promovare I
- Politica de distribuţie
-
▼
August
(30)
Arhiva
Promovarea unui website
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment