Politica de promovare VII


Inel Web (webring)
Inelul web reprezintă un concept interesant , similar cu schimbul de bannere sau de legături. Aşa cum îi arată şi denumirea , este de fapt o înlănţuire de pagini web dedicate aceluiaşi subiect sau având o temă similară.
Un server web central menţine o listă de site-uri cu un anume subiect sau domeniu de interes. Pe fiecare site din listă există câte un buton "Următorul" ( Next ) şi un buton "Precedentul " ( Previous ) care indică partea sa din inel . Mai există deasemenea şi câte un buton către serverul web central . Mai simplu spus , o persoană se leagă la a doua persoană într-un inel. A doua persoană se leagă la o a treia şi aşa mai departe până când se revine din nou la prima persoană . Această legătură se face printr-un cod special pe care fiecare membru este obligat sa-l pună în pagina lui. Pe această cale , teoretic , ar trebui ca fiecare webmaster din circuit să constate o creştere a traficului. Spre deosebire de schimbul de bannere , în cazul inelelor web nu va apărea pe pagina dvs. niciun banner al vreunui alt site , dar vor exista în schimb legături atât către pagina principală a inelului cât şi către alte pagini din acesta. De asemenea , este obligatoriu să puneţi însemnele inelului web de care aparţineţi la sfârşitul paginii .
Un mare avantaj este acela că se pot alege paginile pe care se doreşte a se face reclamă. Este recomandabil ca acestea să se potrivească cât mai exact cu specificul paginii. În schimb , există şi un dezavantaj al acestui sistem. Vizitatorii au posibilitatea să vadă şi alte site-uri din inelul web, având subiecte similare şi care le pot capta atenţia. Este posibil ca ei să nu mai dorească să se întoarcă la paginile dvs. , dacă nu le oferiţi un conţinut de calitate. De aceea trebuie analizat cu atenţie dacă este în interesul dvs. să participaţi la un inel web. Exista chiar şi o organizaţie dedicata acestor grupuri de site-
uri cu subiecte similare la adresa www.webring.org. Aici sunt grupate mai mult de 15,000 de inele web diferite.
• Legătura cu alte site-uri
Legătura cu alte site-uri oferă navigatorilor posibilitatea de a vizita rapid site-uri pe acelaşi domeniu. Acesta înseamnă ca vizitatorii unui site similar pot să acceseze şi site-ul tău cu care s-a creat o legătură (un link). Pentru a se realiza acest lucru, mai întâi trebuie găsite site-urile care ar putea atrage categorii similare de vizitatori şi apoi se va trimite o cerere prin e-mail posesorilor, sugerându-se în acelaşi timp o legătură înapoi la site-ul lor .
Dacă se construiesc suficiente legături s-ar putea ca site-ul să fie vizitat numai pentru că furnizează legături utile.
• Swap banner advertising
Acest nou sistem a fost dezvoltat pentru a permite site-urilor Web să schimbe între ele bannerele de reclamă (acele bare de reclamă care adeseori se văd pe partea de sus a unei pagini Web). Există o schemă numită Link Exchange care oferă bannere în alte site-uri în schimbul afişării altor bannere. Aceasta este o modalitate bună de promovare a site-ului, care adaugă interes site-ului şi atrage categorii total diferite de vizitatori Internet.Site-ul Link Exchange se găseşte la adresa; http://www.linkexchange.com.
• Documentele FAQ
Documentele FAQ (Frequently Asked Questions) care sunt o compilare a întrebărilor cele mai des puse şi răspunsurile la ele, compilări elaborate cu scopul de a-i scuti pe membrii permanenţi ai grupului de ştiri de a citi mereu aceleaşi întrebări şi răspunsuri şi mai ales de a scuti timpul firmei de a răspunde mereu la aceleaşi întrebări. FAQ poate favoriza cunoaşterea obiectului de activitate al firmei şi creşterea credibilităţii clientelei în firma respectivă.
• Pagini cu legaturi gratuite (Free For All Link Pages) ( FFA )
Aşa cum arată şi numele, în aceste pagini se poate plasa o legătură gratuită către un site. Aceste pagini sunt structurate pe categorii specifice ca de ex. : afaceri, educaţie , calculatoare, etc. Odată cu fiecare nouă legătură adăugată , celelalte coboară cu o treaptă . Problema este ca cele mai multe site-uri care oferă legături FFA primesc zilnic mii sau poate chiar zeci de mii de subscrieri . Din această cauză legătura va coborî în topul afişărilor chiar şi după câteva ore de la trimitere . Pentru obţinerea de rezultate cât mai bune trebuiesc trimise la cât mai multe pagini FFA şi cât mai des posibil. Pentru a automatiza procesul de subscriere la paginile FFA este nevoie de un software care să trimită legătura către site într-un mod prestabilit.

0 comments: